120101




Tills döden skiljer oss åt och allt det där andra klyshiga man säger. Nyårslöfte nummer ett är att älska mina två flickor villkorslöst och att verkligen visa dem hur mycket de betyder för mig.



Nyårslöfte nummer två blir att sluta bita på naglarna (igen), snart är jag på gränsen till kannibalism och det känns inte riktigt värt det i det långa loppet.

Tre, fyra och fem är att lära mig dricka vin, lära mig dricka kaffe och att skratta hysteriskt minst en gång om dagen. Listan har ett antal punkter till, men jag tänker ge det en mjukstart för att inte chocka världen med att bli helt perfekt på en och samm gång.

Kommentarer
Postat av: Peaches

Vi kommer få ett bra år ihop! <3

2012-01-02 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0