120128


Jag har hittat det absolut mest perfekta substitutet för en man som en ung kvinna kan tänka sig.

1. Han låter mig prata till punkt
2. Han håller med mig i alla lägen
3. Han tvekar inte en sekund på att hjälpa mig att ta ner saker från de övre skåpen i köket
4. Han klagar aldrig
5. Han finns alltid där när jag behöver honom
6. Han låter mig välja musik
7. Han låter mig välja film
8. Han bryr sig inte om att jag går ut och röjer med tjejerna varje helg
9. Han är inte svartsjuk
10. Han lägger sig inte i matlagningen
11. Han är inte kräsen
12. Han älskar alla mina vänner
13. Han tål det mesta här i livet
14. Han är verkligen stabil
15. Han rynkar inte pannan åt mina dåliga skämt
16. Han älskar mig precis för den jag är
17. Han är mig alltid trogen

Han är nästintill perfekt bortsett från en sak, och det som är så underbart är att vi lever i ett öppet förhållande helt på mina villkor. Jag vet att vi inte varit tillsammans mer än några månader, men jag känner verkligen att jag älskar dig, min fina fina pall.

 


Kommentarer
Postat av: Buff dah Buff

Substitut nr 7234492718 ;)

2012-01-28 @ 17:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0