120130

Helt plötsligt har jag fått en helt annan sympati för alla sjukhusbombare som finns runt om i världen. Otrevligare läkare än han jag var hos idag får man fan leta efter. "tack för fan ingenting" sa jag till honom när jag gick, det var minsann mitt sätt att visa mitt hat mot svensk sjukvård. Men seriöst, att svara "jag vet inte vad det kan vara som ligger bakom, men jag förstår att det gör fruktansvärt ont" och sen helt nochigt bara vända sig om och inte ens titta mig i ögonen när han ber mig att stänga dörren efter mig. Och det där betalade jag pengar för? FU. Och ska jag gå runt sån här nu då? Och inte kunna äta eller någonting på ytterligare flera veckor? Men det är klart, det är snart beach 2012 så det är väl ingen förlust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0