120708

Ursäkta min frispråkighet idag men hur jävla snyggt är det egentligen men bikinibränna? Man kränger på sig de dära tygstyckena som skaver på de mest obekväma ställen för att täcka sina käraste ägodlar men sen efter en vecka i solen så ger det motsatt effekt och isället sätter just de privata delarna på årets display. Gyllene kroppshydda med kritvit rumpa och bländande bröst som riktigt skriker kom och ta mig om man skulle råka ha hangout på nakenbadet (inte den effekten jag eftersträvar för övrigt). Kunde lika gärna ha blinkande neonskyltar med texten "titta på mig, öppen för allmänheten" eller "ta tre betala för två" och så vidare, och så vidare, och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0