120709

Jag älskar att läsa bloggar skrivna av pantade småkids med mer volym på håret än hjärnkapacitet. Jag granskar varje ord, läser sida efter sida och skrattar så jävla belåtet för mig själv samtidigt som jag känner att mitt ego växer i rasande fart när jag inser hur smart och sofistikerad jag egentligen är. Sen kommer jag på att dessa små iq-befriade pattlisor tjänar typ femton gånger så mycket som jag gör genom att bara skriva om sina jävla nagelförlängningar och fjortisfyllor var och varannan dag och då jävlar känner jag mig sådär genomblåst eftersom det är egentligen jag som är en dum jävla blondin som går in där och bidrar till deras dagskassa medan de skrattar hela vägen till banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0