120716

Känslan när livet tar två helt oväntade vändningar. Den ena som krossar en totalt, framkallar tårar och sömnlöshet, och sen den andra som ger känslan av att sväva på moln. Känslan när man får dåligt samvete av att vara lycklig, och känslan när man samtidigt får dåligt samvete av att vara ledsen. Kaos i kroppen, kaos i själen. Helgen har varit den värsta på väldigt länge, och samtidigt toppar den listan över en av de bästa. Älskade älskade mormor, det är så overkligt alltihop och jag önskar dig en fridfull vila. Jag önskar att jag gjort så mycket mycket mer och det krossar mitt hjärta. Och sen är det han. Han som får mig att trotsa mina fobier, som gör mig helt mosig på insidan och som håller mig i handen när jag behöver det som mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0