120718

Människor som gör allt i sin makt för att förstöra för andra människor är inte mycket värda i mina ögon. Speciellt inte när det handlar om personpåhopp framför vänner och familj. Jag vet att du läser det här och jag har förstått att du har skapat dig din egna sanning i ditt förvridna lilla huvud. Sen att du har mage att komma krypandes och be om min förlåtelse efter alla dina påhopp och rent ut sagt elaka ord som du inte bara alltså valt att delge mig utan även låtit dela med dig av officiellt. Du har inte den blekaste aning om hur någonting ligger till överhuvudtaget, och jag är helt förkrossad över dina lögner. Det spelar ingen roll hur många meddelanden du än skickar mig på nätterna, jag kommer aldrig, aldrig, aldrig att ens ta ditt namn i min mun igen, du är inte värd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0