120725

Mamma, resten av släkten och de som anser sig pryda läs inte det här.
Tack på förhand.

Det är ju så att jag nätdejtade en snabbis för några månader sedan (och låtsas inte tappa hakan för detta har jag erkänt x antal gånger tidigare) och då är det ju så att man inte bara får ett och annat oanständigt förslag i inkorgen utan även att uppsjö av bilder. Egentligen skulle jag vilja hålla en folkomröstning på hur många procent av de svenska kvinnorna som faktiskt tycker att det är upphetsande att få bilder på mäns kön. För alltså, om jag ska vara ärlig, så ger en bild på en stor pulserande penis inte riktigt mig den där känslan av att personen bakom/ovanför/under/whatever är genuint boyfirendmaterial. Och sen alltså, vad är tanken bakom bilden? Vad ska jag ha den till? Det kanske bara är jag som är lite sådär väluppfostrad och fin i kanten, men gör tjejer samma sak tillbaka då? Om tanken bakom är att visa storleken så håll ett fucking jävla måttband bredvid då, så ska jag köra upp en tummstock så kan vi se om vi är perfekta för varandra och värdiga en första dejt. (Varning för jävligt mycket ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0