120302

 

Lägenheten är ett jävla kaos, högar med klänningar och skor överallt. Har haft på mig alla mina kläder och stått framför spegeln och ojat mig i vad som känns som flera timmar, allt jag vet är att det fortfarande var ljust ute när jag började. Men fan alltså, okvinnligare brud får man fan leta efter. Tillslut bestämde jag mig för en färgklick med öppen rygg och mina vapendragar, FIESTY, men nej. Nu sitter jag här i svarta jeans och en fucking jävla svart t-shirt och ser ut som en long lost medlem ur familjen adams, lika rolig som alltid med andra ord. Men nu jävlar ska vi ut på gayclubbing i änna goooa götet och jag får ha en färgglad drink i handen som accessoar hela kvällen istället. Wish me luck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0