120302


Good morning lovers! Idag är jag inte det minsta redo för att masa mig upp och ta tag i dagen. Sov som vanligt sämre än en kolikunge men inte fan är jag bitter för det. Påsar under ögonen är det nya svarta och den ständiga avsaknaden på energi gör att jag går runt med ett behagligt lugn i kroppen dygnet runt, som om den vore i dvala och allt gick per automatik. Och jag har konstant nära till skratt, ibland lite väl hysteriskt åt saker som inte ens är roliga men vafan, hellre det än bitterfitta liksom.
Ikväll ska vi vara snygga som fan, de högsta skorna och den kaxigaste attityden och vi ska äga storstaden. Det gäller för min del att jag levererar för på söndag blir jag fan hobby-göteborgare och jävlarimej vad det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0