120307

Wow. Hamnade precis nästan i slagsmål inne på pressbyrån. Det var helt folktomt där inne och en kille ställer sig mitt i dörröppningen och pratar i telefon, jag säger ursäkta lite halvt stressad eftersom jag ska med vagnen och han bara tittar på mig och kallar mig för fitta. När jag lite vänligare säger "ursäkta skulle jag kunna få komma förbi" puttar han in mig och säger diverse fula saker bland annat vilken hora jag är inför mig, en annan kund (som jag tror var hans kompis) och en chockad expedit. Puttar på mig igen, ställer sig och pekar finger och berättar för mig hur ful jag är. Sen följde de efter mig till vagnen och stod och, återigen, pekade finger och svor över vilken fitta jag var. Trevlig start på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0