120321

Jag kom att tänka på hela det där fenomenet med push-up och sånadär hålla-in-magen-trosor. Vad är grejen med det? Falsk marknadsföring stavas det i mina ögon. För tänk er ur mäns perspektiv, de drar hem värsta bruden med pattar och midja från krogen men när de kommer hem och pulsen börjar öka och bh:n åker av så följer innehållet med och helt plötsligt är där bara en massa där getingsiluetten tidigare var. Det är lite som att tro att man köpt en porshe, och när man parkerat den i garaget visar det sig vara en fiat.

Missförstå mig rätt, jag är en fiat, och jag köpte mig en såndär superpushup som alla snackar om men inte fan fick jag tillstymmelse till någon klyfta. Men ja ä int' bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0