120301

Love can make you do crazy things som man brukar säga. Och japp, visst fan stämmer det minsann och jag är som vanligt ett levande exempel. Som den där gången som jag berättat om säkert tusen gången innan men ändå skrattar så jag gråter åt när jag tänker på det, ni vet när jag råkade kasta en död aborre rakt i ansiktet på min första stora kärlek. Behöver jag tillägga att det inte blev något mellan oss? Eller den gången jag blev bjuden på restaurang och fick skaldjurbricka med ostron och skit och jag höll god min trots att jag tycker att allt som kommer från havet smakar snor nersköljt med kallsup, sen kräktes jag som en gris och fick gå hem innan middagen var över. Eller den gången då jag sa att jag kunde åka skateboard, och det kunde jag ju också egentligen fast hade inte gjort det på många många år och trodde att det fortfarande satt i och ramlade och spräckte upp knät. Det var nog den blodigaste första dejt jag någonsin varit på. Sen har jag mängder av fler konstiga saker jag gjort för att framstå som perfekt, men det tar vi annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0