120520

Jag packar. Det går sådär. Jag började tänka att en outfit per dag lät som en bra idé, men sen kom jag på att det kanske är bra med två outfits per dag trots allt eftersom vi kommer att gå ut och äta på kvällarna. Sen kom jag på att det kanske kan bli dåligt väder, så då var jag tvungen att packa ner ett regntåligt alternativ till dagens outfit, och sen kom jag på att om vi ska ut och äta på kvällen så kanske det fortfarande regnar så då måste jag ju packa ner ett regntåligt alternativt även till kvällsoutfiten. Så med enkel matematik har jag alltså sexton olika outfits nerpackade som ska räcka i fyra dagar. Och sen kom jag på att det kanske kan bli skitasbra väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0