120522

Väskan packad efter mycket om och men, lyckades minska till sex outfits och är ruskigt stolt över mig själv. Passet och plånboken ligger i handbagaget, tandborsten är nerpackad, paraply (england är ju alltid england), halvbekväma skor och hårfönen - check. Sminket får sin säkra plats i resväskan den här gången så jag slipper bli av med hälften av det som förra gången. Jag känner mig relativt organiserad trots att jag har extrem separationsångest från alla mina heels just nu. Bara flats nerpackat med andra ord och jag vet inte riktigt hur detta ska sluta. Antagligen kommer jag leta upp en skoaffär det första jag gör för att slippa känna mig så nere på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0