121004

Jag vill baka muffins från en muffinsbok. Jag vill dansa i en hall utan musik. Jag vill ha picknick inomhus. Jag vill diska efter mer än en person. Jag vill spela tv-spel och slippa svära ensam. Jag vill skratta unisont. Jag vill dricka paraplydrinkar mitt i veckan. Jag vill spela yatzy och inte alltid vinna. Jag vill titta på halvkassa serier skavfötters. Jag vill klia rygg. Jag vill värma kalla händer i varma händer. Jag vill bli kittlad tills jag bli förbannad. Jag vill vila huvudet på bröstkorg. Jag vill bli tvingad att dricka äckligt kaffe. Jag vill peka finger med glimten i ögat. Jag vill stå där utan förvarning. Jag vill somna med ett leende. Jag vill slåss om det godaste godiset. Jag vill bli sur för att musiken i bilen är dålig. Jag vill vara nyfiken på hur dagen har varit och jag vill vakna mitt i natten av att kropp möter min. Men mest av allt vill jag nog bara le sådär fånigt utan anledning igen.
 
Mvh
Det tog mig sex år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0