121007

Kärlek schmärlek. Känslan när man börjar missbruka sociala medier för att man inte vet hur man ska hantera den bittra verkligheten. Känslan när man inser att man bara går runt i cirkel, varv efter varv. Går och går, vidare och vidare men ändå står man bara och stampar på samma ställse. Samma plats. Samma jävla fotspår som alltid förr. Kragtaget gick väl sådär. Tänker inte ens yttra vad jag tänker om mig själv. Det sista jag behöver är självömkan och sympatier. Lögner lögner lögner. Från alla olika håll. Från nära, från kära och från främlingen som jag trodde jag kunde lita på. Fan också. Naiva Nathalie. Hade det gjorts ett frågeformulär om personligheter i veckotidning hade jag hamnat på just det. Naiva Nathalie. Inte Heta Hanna eller Sexiga Sara eller Balla Bella. Nej nej. Skam vore väl det.
 
Mvh
Kvällen är inte min tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0