121017

Jag tog precis ett djupt andetag, satte mig ner i sängen och greppade telefonen. Varje bild på oss tillsammans, bara på honom, bilder på mig som får mig att tänka på honom, printscreens på sms, sms, kikmeddelanden, favoritspellistan på spotify, telefonnummer, allt raderades och helt plötsligt kändes trycket över hjärtat så så mycket lättare. Jag borde göra samma sak här, radera inlägg efter inlägg som berör honom, men samtidigt är de nyttiga för mig att ha. Nyttiga för mig att gå tillbaka till och känna smärtan och påminna mig om min dumdristighet. Hurfan tänkte jag egentligen? Jag tänkte inte alls, det är där problemet ligger, jag agerade efter känslor och med facit i hand det är det inte ett misstag jag tänker göra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0