121018

Idag är det torsdag. Vilket innebär att det är lördag om två dagar, och det är då som det smäller. Dock är både jag och Josiecat sjuka så jag ber till högre makter och försöker göra så mycket gott jag kan och orkar för att vända den dåliga karmavåg som slukat mig de senaste månderna. Min hals är inte svullen längre, jag har inte känt av febern sedan igår på förmiddagen men däremot har jag femhundraåttiotretusen förkylningsblåsor som pryder min redan smutsiga käft (minst, utan att nästan överdriva) och huvudvärken från helvetet är kvar. Idag hade jag behövt någon. Någon som kokar té och som klappar mig på kinden. Någon som går ut med hunden och ler samtidigt och som gör soppa till mig och som bäddar in både mig själv och honom fast jag säger nej, att han inte borde för jag kan smitta men han säger att han inte bryr sig och ger mig en puss på pannan. Någon som byter skiva på dvdn och någon som inte bryr sig om att jag ser ut som självaste fan utan som tycker om mig ändå. Japp. Idag är ytterligare en sån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0