120925

Att vakna av att hund hoppar på bröstkorgen klockan sex på morgonen var inte  bara plågsamt med tanke på att jag knappt fått sovit något inatt heller, även plågsamt då lite tass och tryck på min sternum fick mig att vakna till liv illa kvickt. På gränsen till att kräkas av smärta, och lika nyvaken som förbannad över att han just IDAG valde att inte vara morgontrött ligger jag nu här, en promenad senare, och får ett sms om en timmas extra sovmorgon innan skola. Jag borde gå upp, diska, plocka, städa ordna upp kaoset jag kallar mitt liv men nej. Jag ligger kvar här, med någon som biter mig i tårna och världens största godispåse till frukost som tröst till att den här veckan inte kunde börja värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0