130122

 

Jag talade om en inre ro och om en känsla av att inte längre gräva ner mig i det som har varit. Det har gått över en månad sedan de orden och den månaden har fått mig att växa på ett vis jag inte riktigt trodde var möjligt. Jag har gjort saker jag aldrig trodde att jag skulle jag göra och jag fann någonting som jag aldrig trodde att jag skulle finna. Den stavas Tay och är en synonym till fantastisk. Vi skrattar tillsammans, gråter tillsammans, äter tillsammans, vaknar tillsammans, pratar om allt mellan  himmel och jord tillsammans och jag tror aldrig att jag har träffat en människa som får mig att känna mig mer levande. Jag må vara mer cheezy än en quattro formaggio när det gäller den här mannen men det skiter jag fullständigt i.

//
I talked about an inner peace and i talked about not falling apart over things in the past. It has been over a month since those  words and in that month i have grown in a way i never thought was possible. I have done things i never thought i would do and i found something that i never thought i was going to find. That thing is spelled Tay and it's a synonym for fantastic. We laugh together, cry together, eat together, wake up together, we talk about everything between heaven and earth and i don't thinkt that i have ever met a person that makes me feel more alive. I may be cheezier than a Quattro formaggio when it comes to this guy, but i really don't give a damn.  (I know, my english is far from perfect but I'm giving this a try since i know i have readers from other parts of the world and i know for a fact that google translate is not to be trusted at all times ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0